تعمیرات یخچال در محل

تعمیرات یخچال در محل تهران

تعمیرات یخچال در محل  در تهران توسط آفاق سرویس انجام می شود. تعمیرات انواع  یخچال، فریزر، ساید بای ساید و انواع یخچال های صنعتی و خانگی در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران در محل عیب یابی و تعمیر می شود.

 تعمیرات یخچال

در این مرکز انواع یخچال های فریزر ساید بای ساید یخچال و یخچال های صنعتی تعمیر می گردد. افاق سرویس دارای نمایندگی تعمیرات مجاز در تهران است. اگر یخچال شما هر ایرادی داشته باشد فقط با یک تماس می توانید تکنسین مورد نظر خودتان را برای شما اعزام کنیم. در این مرکز تعمیرات یخچال انواع برندهای ایرانی و خارجی از جمله بوش، زیمنس، جنرال الکتریک، سامسونگ، ال‌جی، کنوود، ویرپول، ناسیونال، ماژیک شف، بلومبرگ،،اسنوا، فریجیدر، آاگ، بکو، دوو، باکنشت، ادمیرال، هایسنس،میتسوبیشی، هیتاچی کن مور و…. و یخچال های ایرانی.

هرجای تهران که باشید فقط کافیه یک تماس بگیرید و ما به شما نزدیک هستیم.

گارانتی تعمیرات یخچال

در این مرکز برای تعمیرات یخچال شما برگه گارانتی صادر میشود تا بعد از تعمیرات انجام شده اطمینان خاطر داشته باشید زیرا ما نیز به کار خود اعتماد داریم. گارانتی آفاق سرویس بین ۶ تا ۱۲ ماه اعتبار دارد.

تعمیرات یخچال در محل

آفاق سرویس همه نوع یخچال ها را در محل شما تعمیر می کند. یخچال ها انواع مختلفی دارند مانند: یخچال های خانگی، یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، یخچال های صنعتی، یخچالهای صندوقی، یخچالهای ایستاده، یخچال های یخ ساز، یخچال های ویترینی و….

 

مشکلات متداول تعمیرات یخچال

با تنوع برند های یخچال ایرادات متفاوتی نیز دارند. چند نمونه از این ایراد ها را برای شما نام خواهیم برد:

  1. علت صدا دادن زیاد یخچال
  2. یکسره کار کردن یخچال
  3. داغ کردن زیاد موتور
  4. پارگی لاستیک دور درب یخچال
  5. منجمد نکردن فریزر
  6. کار نکردن فن یخچال
  7. برفک زدن فریزر یخچال
  8. کار نکردن موتور یخچال
  9. سرد نکردن یخچال
  10. آب شدن مواد منجمد در فریزر

 

چرا یخچال فریزر صدای ناهنجار میدهد

اگر موقع خاموش یا روشن شدن یخچال صدای ناهنجاز دهد این ایراد معمولا از شل شدن یا شکسته شدن فنر های داخل موتوریخچال فریزر ناشی میشود.در صورت بروز با این مشکل یخچال شما نیاز به تعمیر یخچال دارد هرچه سریعتر با تعمیرگاه تماس بگیرید.
تنظیم نبودن جای یخچال خود باعث سروصدای یخچال می شود,و با جابه جا کردن یا تنظیم پایه های زیر یخچال و یا با گذاشتن یک الی دو لایه موکت زیر یکی از پایه ها می توان یخچال یا فریزر را تنظیم کرد,و صدای یخچال را به حداقل رساند.
اگریخچال شما به صورت مداوم صدای اضافی دارد,می توانید به راحتی با جلو کشیدن یخچال خود از علت این صدا آگاه شوید.این گونه صدا ها از شل شدن پیچ های پایه موتوراست,که با دست گذاشتن روی موتور یخچال یا فریزر فشار آورده و با تکان دادن موتور از شل بودن پیچ ها آگاه شوید,و با سفت کردن پیچ های پایه آن را برطرف کرد.
از شل بودن لوله های کندانسور پشت یخچال فریزر است,که ان هم با دست گذاشتن روی لوله ها و یا بازدید بست های نگهدارنده لوله ها آن صدا را نیز برطرف کرد.

تعمیرات یخچال در محل

تعمیر یخچال

کم شدن تدریجی سرمای یخچال

در یخچال فریزر های خانگی اول گاز از فریزر شروع می شود و بعد به یخچال می رسد با کم شدن تدریجی گاز داخل آن دیگر سرما به یخچال نمی رسد,ورفته رفته داخل یخچال شروع به گرم شدن می نماید به محض مشاهده چنین حالتی با مرکز خدمات تماس بگیرید.
چند دلیل برای اینکه با مرکز خدمات برای تعمیرات یخچال تماس بگیرید:
مهمترین دلیل اینکه جایی از لوله های داخل یا بیرون یخچال فریزر شما سوراخ شده و نشتی گاز پیدا کرده اگر به همین صورت یخچال فریزر شما کار کند,میتواند به راحتی رطوبت محیط خود را به داخل لوله ها کشیده و ایجاد انسداد و یخ زدگی داخل لوله موثر شده و یا با مخلوط شدن با روغن موتور به سرعت شروع به تولید اسید داخل کمپرسورنماید,که این عمل سبب تخریب و خورندگی سیم پیچ داخل موتور می شود.که در اینصورت باید هزینه زیادی پرداخت کنید.
اگر چند روز یخچال فریزر شما به همین حالت کار کند حتما درجه انجماد داخل فریزر هم پایین آمده و بسرعت مواد داخل فریزر شما نیز شروع به فاسد شدن خواهد کرد.
هرگز برفک یا یخ داخل فریزر خود را با نوک چاقو یا شی نوک تیز تمیز نکنید,این کار احتمال سوراخ شدن لوله های داخل آن را بسیار بالا می برد در این صورت حتما نیاز به تعمیر یخچال خواهید داشت.

در صورت خرابی ترموستات یخچال یا فریز چه اتفاقی می افتد؟

در سیستمهای قدیمی یخچال فریزر ها برای قطع و وصل کردن موتور یخچال فریزر از ترموستات استفاده شده این قطعه ضمن اینکه سرمای داخل یخچال و فریزر را تنظیم می کند.اگر ترموستات یخچال شما خراب باشد یخچال به صورت مداوم کار می کند و بیش از اندازه برفک تولید می کند.

اگر خودتان می خواهید اقدام به تعویض ترموستات کنید  و تعمیر یخچال را خودتان به عهده بگیرید حتما ابتدا ترموستات را باز کرده و آن را به فروشگاه برده تا همان نمونه را خریداری کنید.

در فواصلی موتور یخچال را خاموش کرده و به آن فرصت استراحت می دهد.

تعمیرات یخچال در محل

تعمیرات یخچال در منطقه شمیرانات:

اقدسیه, آجودانیه, سوهانک, دارآباد, تجریش, شمیرانات و…

09126234192_ 22624203

تعمیرات  یخچال در شمال تهران

ولنجک الهیه, زعفرانیه, نیاوران, جردن, اندرزگو, پاسداران, دروس  شریعتی، میرداماد، دولت، ظفر، قیطریه، قلهک و…

09126234192  _  22624203

تعمیرات یخچال در غرب تهران

اشرفی اصفهانی، تهرانسر، پونک، آیت الله کاشانی، آریاشهر، جنت آباد، شهرک گلستان، ستاری، اکباتان، دهکده المپیک، چیتگر، ستارخان و….

44757052  _  44760644

تعمیرات یخچال در شرق تهران

تهرانپارس، سید خندان، پیروزی، نبرد، حکیمیه، لواسانات رسالت، نارمک، هفت حوض، سبلان و….

77921130

تعمیرات یخچال در جنوب تهران

انقلاب، آزادی، جمهوری، حافظ، امام خمینی، ولی عصر، نازی آباد، خزانه، علی آباد، باقرشهر، جوادیه، نواب،  منیریه و…

55058732  _  55073619  _  55073605