تعمیر لوازم خانگی در شرق تهران

تعمیر لوازم خانگی شرق تهران

تعمیر لوازم خانگی شرق تهران و نصب لوازم که شامل : لباسشویی , ظرفشویی , یخچال فریزر , ساید بای ساید , کولر گازی , مایکروویو ,  اجاق گاز , جاروبرقی در شرق تهران توسط برترین تکنسین  کار های متخصص انجام می شود. در کمترین زمان و کمترین هزینه.

تعمیرات در این مرکز مجاز برای کلیه برندها انجام میشود.آمریکایی , اروپایی و آسیایی و ایرانی

برای درخواست تعمیرکار در تمام طول روز کافی است با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید:

77921130
09126234192

پشتیبانی در شرق تهران: نارمک، هفت‌حوض، رسالت، علم و صنعت، بهار، سبلان، دردشت، مجیدیه، پیروزی، نبرد , حکیمیه، پلیس، فرجام، امام حسین (علیه السلام)، تهران‌نو، هنگام، کرمان، دلاوران و ….

تعمیر لباسشویی در شرق تهران

ما با داشتن متخصص های برتر که آشنا با تکنولوژی های روز دنیا هستند و با شرکت در دوره های مختلف می توانند بهترین خدمات را برای شما انجام دهند.با کمترین هزینه و در کمترین زمان.

تعمیر یخچال , یخچال فریزر , ساید بای ساید در شرق تهران

تیم تعمیرکار متخصص یخچال فریزر , ساید بای ساید و یخچال آفاق سرویس بسیار موفق هستند زیرا با ظریف ترین نکات انتخاب شده اند.و شبانه روز میتوانید تماس حاصل فرمایید تا در اسرا وقت برای انجام خدمات در هر فصل سال برای سرویس و تعمیر اعزام شوند. شرکت ما برای انجام خدمات خود به مشتریان گرانقدر ضمانت کاری 180 روزه تقدیم می کند.

تعمیر ظرفشویی در شرق تهران

شرکت آفاق سرویس تیمی متخصص از تعمیرکاران ماشین ظرفشویی کلیه برندها را انتخاب کرده است تا بتواند عملکردی عالی را ارایه بدهد. تا مشتریان عزیز ما رضایت کامل را داشته باشند تا با یک تماس بتوانند اطمینان داشته باشند که با یک تماس در اسرا وقت به کار آنها رسیدگی می شود و اگر نیاز به لوازم داشته باشد اطمینان دارند که لوازم اورجینال شرکتی با گارانتی برای دستگاه آنها نصب خواهد شد.

 تعمیر کولر گازی در شرق تهران

تیم تعمیرات کولر گازی آفاق سرویس با شرکت در دوره های تخصصی و آموزشی در ارتباط با فناوری های به روز انواع کولر گازی می توانند بهترین خدمات را به مشتریان گرانقدر ارایه کند تا با اطمینان برای سرویس تعمیر و نگهداری کولر گازی خود اقدام کنند.

تعمیر اجاق گاز در شرق تهران

تعمیر لوازم خانگی شرق تهران شامل تعمیرات اجاق گاز نیز می شود که نیاز هر خانه است و بسیار حساس است به همین دلیل متخصصین کارآمد برای این کار انتخاب شده است تا به ظریف ترین نکات توجه شود. در این مرکز مجاز تعمیر همه ی اجاق گاز ها با تکنسین مربوطه انجام می شود.

تعمیر مایکروویو در شرق تهران

تعمیرات مایکروویو جزو خدمات گروه آفاق سرویس است که در تعمیرات مایکروویو هم با متخصصین دوره دیده افتخار همکاری داریم تا بهترین باشیم.

تعمیرات جاروبرقی در شرق تهران

تعمیر لوازم خانگی شرق تهران جزو این خدمات در شهر تهران تعمیرات جاروبرقی نیز شامل می شود. انواع جاروبرقی های خانگی و صنعتی تعمیر می شود اگر نیاز باشد تکنسین اعزام می شود و جاروبرقی شما به مرکز اعزام میشود.

تعمیرات هود در شرق تهران

تعمیرات لوازم خانگی شرق تهران جزو خدمات تعمیر و نگهداری تعمیرات هود نیز میشود. انواع هود های خانگی و صنعتی امروزه هود جزو وسیله ضروری برای هر خانه میباشد این نیاز در منازل آپارتمانی تشدید میشود.

شرکت آفاق سرویس در تعمیر لوازم خانگی شرق تهران با عملکرد درخشان تکنسین کار های خود مشتریان وفاداری دارد و با نظرسنجی های انجام شده از مشتریان گرانقدر 89 درصد مشتریان رضایت کامل داشته اند.